2015. augusztus 2., vasárnap

1# Indulástól érkezésig


Sziasztook! Itt az első rész ! remélem tetszik! Bocsi kicsit rövid lett de a második rész 2-3 nap múlva megjelenik és extra hosszú lesz. Nem is húzom tovább....jó olvasást!!

                                                                                                                                      Eszti




Reggel korán keltem.Már minden be volt pakolva csak a ruhám, és fürdőszobai kellékek maradtak.5  bőröndöt töltöttünk meg és abból 3-at el is foglaltam. És így is csak a topp 25 kedvenceimet hozhattam  el az egy hónapos útra. Felöltöztem és kontyba kötöttem hajam.




Lementem de persze anya egyből a kocsi felé tessékelt mert természetesen megint rám vártak. "Szerencsére˝már hajnalban csak araszolni lehetett Pesten. A repülőtér parkolójában már ott volt szabiék autója szabiékkal együtt. Vivi és Ati azonnal segíteni indultak. Kiszálltam és egyből a bőröndömért nyúltam.                                                       -Hagyd kicsim, majd én viszem. Te azt a táskát vidd amit felviszel a repülőre.-mondta apa.                                                                                                                                        -Oké!-emeltem 2 táskát a vállamra.                                                                                     -Luca, menj át a mi kocsinkhoz nézd meg hogy bezártam-e.-kérte Ati.                               -Miért nem Szabit kéred meg?-kérdeztem az autó oldalának támaszkodó fiúra sandítva.   -Mert a fülében van az a vacak és különben is téged kértelek meg-sóhajtott fáradtan.        -Oké..- sóhajtottam.                                                                                                              Megrántottam a sofőr ülés ajtaját és mivel nem nyílt vigyorogva felmutattam a hüvelyk ujjam és indultam volna vissza amikor...                                                                              -Milyen boldog vagy kora reggel?-szólalt meg mögöttem.                                                 -Csak az voltam...amíg nem találkoztam veled-sóhajtottam.                                                -Tudom hogy belém vagy zúgva-vigyorgott.                                                                       -Álmodik a nyomor-forgattam a szemem.                                                                           
A gépen olvastam de a 300. oldal után meguntam az olvasást. Unottan néztem a mellettem lévő Szabira aki még mindig nem unta meg a zene hallgatását.Elbambulhattam mert valaki bökött rajtam egyet.
-Tessék-nyújtotta felém a fülhallgatója felét.
-Nem kell....én..csak..-hebegtem össze-vissza de már a fülembe s volt a fülhallgató.
-Jó ugye?-kérdezte egy idő után. Hirtelen olyan közelinek éreztem a hangját. Levettem a tekintetem az ablakról amit eddig bámultam és ránéztem. Tudtam hogy mellettem van, de az orrunk szinte összeért. Elkaptam volna a szemem de ő mélyen belefúrta a tekintetét az enyémbe. A zene nem volt rossz de nem az én stílusom és egyébként se tudtam koncentrálni. Sajnos ezt ő is észrevette.
-Szeretsz-dőlt hátra elégedetten.
-Nem-ráztam meg a fejem automatikusan.
-Szerintem meg igen-vitatkozott.
-Akkor tévedsz-sóhajtottam.
-Odavagy értem-piszkált tovább.
-Fejezd be-szóltam rá.
-Miért?Mert igazam van?
Nem! Azért mert utállak! Ki nem állhatlak már 13 éves koron óra.
-Ó!E majdnem fájt!És mi van a többi idővel. Akkor bírtál??-vonta csak akkor el a szemöldökét.
-Nem...vagyis igen csak nem úgy...
-Értem én-röhögött ki
-Utállak Sóhajtottam.
-Én is Baby-kacsintott.
-Hülye-sóhajtottam.

Lelkileg felkészültem arra hogy egy nászutas lakosztályt kapunk ketten de amikor megérkeztünk olvadozva szaladtam végig a szobán.Szabi vigyorogva nézett az ajtófélfának támaszkodva.Gyönyöű volt, de tényleg. GYÖNYÖRŰ!!
-Szabi! nézd milyen szép.-húztam beljebb.
-Csak Szasza.-kérte.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése