2015. augusztus 1., szombat

Kezdetek

Varga Luca vagyok, 16 éves gimnazista. A szüleimmel élek, és hát az igazság, hogy (ahogy a mai fiatalok mondanák) én a stréber csapatot erősítem.Kémiaszakkörre járok és tanulok az (egyetlen és legjobb barátnőmmel) Pertával .Az életem szerintem teljesen rendenben van csak egy dolog keserítí mindennapjaimat .A neve Gazdag Szabolcs. A suli nagymenője, a focicsapat üdvöskéje,minden lány álma a szőke hajával és a tengerkék szemével.Legallábbis a többség így jellemezné, én viszont úgy tekintek rá mint  életem megkeserítőjére már 16 éve. Igen, az anyukáink legjobb barátnők fősuli óta, apáink meg munkatársak a rendőrségen. Már születésünkkor titalálták hogy mi egymásnak  leszünkteremtve és ez a kamaszodás kezdetéig így is volt, aztán....nem toom, mások lettünk.De amikor közöltük ezt a szüleinkel, ők nem voltak hajlandók ezt elfogadni. Tovább próbálkoztakés kitalálták hogy eggyütt mennek nyaralni. Ja és mi is megyünk velük. És hogyha ez még nem elég akkor mivel (idézem anyát)"olcsóbban kijövünk" ezért 3 frissházasoknak fenntartott szobát kaptunk. Apa és anya, Vivi (szabi anyukája akit nagyon szeretek) és Ati (az apja) meg én és.......... Szabi. Elég érdekes nyár elé nézek...

1 megjegyzés:

  1. Érdekes. Engem meggyőztél. Várom az első részt :) Hozd hamar. Íme egy rendszeres olvasó :3

    VálaszTörlés